Kraj rujna donosi najviše radosti završnim razredima naše škole. Naime, dugogodišnja je praksa da se na ekskurziju ili maturalac ide na samom početku završnoga razreda. Već ranije su učenici odabrali odredište (Zagreb – Istra), a kako su se proveli i što je obilježilo vrijeme od 24.do 28.rujna 2018.godine,  reći će vam sami – fotografijama i riječju.

Maturalac

Napokon je svanulo. Ja već spreman, čekam oca da se spremi te napokon pođemo. Od uzbuđenja cijelu noć nisam oka sklopio. Majka mi daje savjete kao da  prvi put odlazim od kuće.

Dolazim na mjesto polaska, slikamo se i družimo dok nam netko nije sugerirao da valja poći. U autobusu smo se udobno smjestili i pošli… Nakon dugog putovanja stižemo u Zagreb. Prvo smo obišli Zoološki park „Maksimir“. Nakon toga odlazimo u hotel, večeramo i spremamo se za Arena Centar. Čim smo ušli, pojurili smo prema kinu u kojemu je baš za 15-ak minuta bila projekcija najnovijeg hororca. Nakon njega lagano se vraćamo u hotel, gdje nastavljamo druženje po sobama.

Ujutro doručkujemo i nastavljamo obilazak grada – najprije Tehničkoga muzeja, a potom Gornjeg grada. Nakon ručka krećemo prema Rijeci kako bismo obišli svetište na Trsatu te produžili u Omišalj, gdje nam je bio smještaj.

Prijepodnevno  druženje nastavljamo u Opatiji, a potom u Puli, gdje sve odiše kulturom drevnoga Rima. Nismo mogli ući u Arenu jer je u tijeku bilo snimanje filma pa smo se zaputili u Fažanu, odakle smo brodom otplovili za Brijune. Njih smo obišli vlakićem i bilo je prekrasno! Tada nam javljaju da je Arena otvorena za javnost i da se možemo vratiti u obilazak i fotografiranje…Vraćamo se u hotel gdje smo noć proveli u druženju.

Zadnji dan smo obišli Zadar i slapove Krke. U Zadru smo vidjeli mnoge znamenitosti toga grada. A slapovi? Slapovi su čudesni i drago mi je da sam ih obišao.

U međuvremenu smo doznali da nećemo svraćati u Split, što nas je malo „razljutilo“, ali samo nakratko. Povratak kući proveli smo u pjesmi i suzama. Bilo je to nezaboravno putovanje!